Walking in a winter wonderland

Gisteren was weer eens een stervenskoude dag.. Maar ja, ik moest en zou de deur uit.. Het zonnetje scheen namelijk.. Dat ie het ’s middags voor de rest van de dag liet afweten had ik van te voren ook niet kunnen weten.. Want soms is het weerbericht hier net zo onbetrouwbaar als de voorspellingen van Piet Paulusma in Nederland..
Het werd zelfs zo frisjes dat de puntjes van mijn haren begonnen te bevriezen door de uit de boom waaiende sneeuwvlokjes..
Maar buiten dat was het weer een schitterende dag.. Ik was weer in mijn favoriete natuurgebied te vinden hier, Kungshamn-Morga naturreservat met mooi uitzicht van grote hoogte. Er lag een dik pak sneeuw en op sommige plekken zelfs zoveel dat ik er letterlijk door heen moest ploegen om vooruit te komen. Een ware conditietest, haha.. Maar het leverde wel weer mooie plaatjes op.. Winter wonderland ten top!

2 gedachtes over “Walking in a winter wonderland

Plaats een reactie