Lego

Ik had grootse plannen dit weekend. Afgelopen zaterdag zou een regenachtige dag worden en ik had mij voor genomen om mijn weblog eens bij te werken.. Er is inmiddels zoveel gebeurd de afgelopen weken.. Maar nadat ik eerst wat in het huishouden had gedaan had ik ook helemaal geen zin meer om de laptop nog op te starten. Want sinds kort heb ik namelijk Lego in huis.. Mijn Lego uit mijn kindertijd.
Mama was de afgelopen maand druk bezig geweest met de zolder opruimen en toen kwam mijn ton met Lego weer tevoorschijn.. En zo geschiedde..
Nu staat die Lego hier in de kast. Voor de momenten als ik me wil ontspannen, maar geen zin heb om mijn kleurboek voor volwassenen voor de dag te halen.. Laatst had ik ook al een Zweeds rood huis ontworpen op papier, maar nu kon ik er zelf eentje bouwen.. En als ik eenmaal een idee in mijn hoofd heb zitten, dan wil ik het liefst diezelfde dag nog aan de slag..
En dus liet ik de laptop links liggen en ben ik een Lego stuga gaan bouwen in Zweedse bouwstijl.. Dus hoe volwassen ik ook mag zijn, soms voel ik me weer even kind. Terwijl ik dit schrijf staat er dus een heus Lego bouwwerk naast mij op de eettafel. Compleet met tuintje er om heen.
De bedoeling was dus ook om vandaag een hele hoop bij te werken op mijn weblog, maar als ik zo naar buiten kijk is het ook wel ideaal weer om in de moestuin aan de slag te gaan. Het is bewolkt en het waait, maar met en fleece aan prima weer om flink wat onkruid te spitten aan de achterkant van mijn bakken.. Morgen zou het weer een regenachtige dag worden, dus vandaag nog even van profiteren.

Plaats een reactie