Mei

Zóóó ontzettend veel gebeurd de afgelopen tijd dat ik vergeten ben dat ik ook ooit nog een weblog bij hield.. April was letterlijk een rollercoaster maand.. Met upps en downs.. Ik had goede dagen en minder goede dagen.. En op de slechtste dag zelfs even een mental breakdown in het bos..
Ik ben er sinds die tijd ook weinig meer geweest.. Normaal lukte het me wel om te ontspannen in het bos, maar je kunt niet weg lopen voor je gevoelens.. Zelfs in het bos draaien mijn hersenen overuren en loop ik doelloos te dwalen..
Thuis stort ik mij elke week maar weer op het huishouden.. De muziek op standje gehoorschade en alles schoonmaken wat eigenlijk de keer er voor ook al een flinke poetsbeurt heeft gehad.. Maar het is mijn enige manier om mijn energie en frustratie kwijt te kunnen, vooral tegen de avond.. Gelukkig had ik vorig weekend wel een fantastische dag met fijne herinneringen.
Ondertussen is ook mijn auto weer door de keuring gekomen, liggen de zomerbandjes er weer op en heb ik kunnen voorkomen dat die slappe autoband vervangen moest worden door een heel nieuwe..
En afgelopen week was weer lekker hectisch.. Op maandag stond er een ritje Uppsala op de planning voor mijn nieuwe Zweedse rijbewijs en dinsdag en woensdag weer doktersbezoekjes in Solna en Sigtuna.. Ondertussen ook zwaar zitten stressen omdat arbetsförmedlingen met minder leuk nieuws kwam en ik halsoverkop een nieuwe leverantör moest zoeken voor fase 2 van het Stöd och Matchning programma.. Ook vond ik een paar fantastische vacatures waar ik niet op kon reageren en zelfs een dag later ook nog steeds niet, dus ook daar baalde ik flink van.. Verder lopen er een paar privé dingetjes ook niet helemaal zoals verwacht, dus al met al een roerige periode..
Veel valt er ook niet echt te doen hier.. Ik heb wat dingen voor gezaaid voor de moestuin, maar het wil nog niet echt groeien en buiten is het gewoon letterlijk veel te koud.. De afgelopen dagen was het zelfs zo koud dat mijn dashboard in de auto de melding “mogelijk bevroren wegdek” aangaf en er is ook nog een keer natte sneeuw en hagel gevallen..
Ik vermaak me in de meeste gevallen dus maar met het zoeken naar een geschikte baan.. Hopelijk komt die snel..

Plaats een reactie