Tekenen..

Ik ben een blij mens.. Ben ik dat? Ja, dat ben ik.. Vraag me niet waarom, maar ik werd vanmorgen wakker en bedacht me.. Naja, eigenlijk dacht ik niks.. Ik werd gewoon wakker en dat was het..
Veel te vroeg natuurlijk en het was nog ontzettend donker overal (en Sven en Emil sliepen nog), dus ik besloot om mij nog eens lekker in mijn dekbed te wikkelen en om te draaien.. Later werd ik weer wakker, deze keer definitief om de dag te starten..
Die begon met een daglichtlamp, een grote kom havermout met verse bessen, rozijnen en kaneel (momenteel favo ontbijtje) en een belletje naar vårdcentralen..
Nog deze maand heb ik nieuwe medicatie nodig, al schrijven ze voor die niet zomaar een herhaalrecept uit.. Na een fijn gesprek met de receptioniste heb ik morgen een telefonische afspraak met mijn arts om de gang van zaken door te spreken..
Ook gisteren was ik bij Vårdcentralen op bezoek.. Ik had na een maand weer een afspraak staan en die had ik vorige week zelfs vervroegd.. Alles wat mij de laatste weken heeft bezig gehouden smeet ik eruit.. Het enige wat ze deed was luisteren, aantekeningen maken en op het juiste moment vragen stellen, zodat ik op adem kon komen om na te denken..
Vier weken aan informatie in 60 minuten gepropt.. Maar ik ben het kwijt.. Ik heb het in haar kamertje achter gelaten.. Het was het laatste gesprek dit jaar en in januari komt het afsluitende gesprek..
Daarna was ik moe.. Ik was niet meer in staat om een sollicitatiebrief te schrijven en ben gaan tekenen, de tekening waar ik de dag er voor aan begonnen was.. Twee elanden..
’s Avonds wilde ik Bonde söker fru kijken, ik had immers al de hele dag het idee dat het woensdag was, maar het werd Jul med Ernst.. Na Champions League voetbal ben ik naar bed gegaan om nog wat te lezen, om vervolgens vanmorgen wakker te worden met het idee dat het donderdag is.. Maar niets is minder waar.. Mijn hoofd denkt sneller dan de dagen lang zijn..
Vandaag dan toch maar even die brief schrijven, een wandeling maken naar de brievenbus en daar na mag ik weer gaan tekenen.. En dan kan ik vanavond eindelijk Bonde söker fru zien..

Plaats een reactie